Książki i wakacje

Miałam przyjemność spędzić mój długi weekend czerwcowy nad polskim morzem z moim ukochanym mężem. Dawno temu byłam nad morzem w Polsce dokładniej w Kołobrzegu i już wtedy zafascynowało mnie morze. Ale teraz na prawdę mocno się zauroczyłam w Gdańsku. Okazało się, że to miasto przyprawia mnie wręcz o dreszcze. Budownictwo, starówka i oczywiście Muzeum Bursztynu:) 


Ale nie będę się rozgadywać o podróżach bo nie o tym chciałam. Chciałam się pochwalić w jak wspaniałe miejsce trafiłam w Chłapowie. 
Mianowicie miałam przyjemność spędzić te 4 magiczne dni na podróżach a odpoczywać w cudownym miejscu jakim jest Lawendowa Willa

Miejsce położone w okolicy spokojnej i cichej. Do morze blisko spacerkiem. W środku czysto, schludnie i przejrzyście. Ale nie to mnie urzekło. Urzekła mnie właścicielka i jej podejście. To osoba bardzo ciepła, miła. Wokół niej unosi się aura spokoju, aż chce się tam wracać. Ponadto widać, że Pani właścicielka wychodzi na przeciw nam- molom książkowym. Zaraz przy wejściu, przy małym magicznym stoliczku przy oknie znajduje się... biblioteczka! Po brzegi wypchana książkami. Oczywiście każdy znajdzie coś dla siebie. Ja znalazłam fajny thriller KOSTUCHA, ale widziałam również i Larssona, i Flynn. Ponadto wiele innych gatunków- babskich i nie tylko. Na dolnej półeczce dojrzałam również poradniki ogrodnicze. Książkę można sobie pożyczyć i zabrać ze sobą do pokoju, na plażę. 

Ponadto kiedy poszłam posiedzieć na huśtawce za moimi plecami wypasały się na całego piękne konie. 

Miejsce wspaniałe, magiczne i z całego serca polecam! 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moja miłość do...

Mrocznie w Mrocznym zakątku